Friday, November 5, 2010

...CUKUPLAH SAMPAI DI SINI...

assalamualaikum....

post kali ni lebih bersifat santai...hanya perkongsian rasa yg bercampur baur tatkala menuju kepenghujung tempoh pengajian aku di penang...

hepi ada...sedih pun ada juga...

hepi sebab dh habis blaja...lepas ni cadangnya nk terus cari keje...moga ALLAH murahkan rezeki aku dlm bidang kerjaya...bab kawen lama lagi kot...aku ni klo ckp pasal kawen laju je...tapi bab nk bertindak very slow...hihihihihihihi...almaklumlah...pulus xde...insyaALLAH nanti bila pulus dh byk kita open balik topik ni utk difikirkan...wat masa ni hold dlu...biarlah apa yg ada dlm hati skrg ni, kekal buat masa ni...

ckup crite hepi....

sedih plak sebab aku maybe akan balik tinggal kat selangor lepas grade ni...dah rasa penang ni mcm kampung halaman plak...aku lebih tau jalan kat sini dri kat kmpg kau sendiri...tak ke habat tu...mane tak nye, klo balik kmpg pun aku dok rumah je...paling hebat aku melepak pun kat umah sahabat aku, udin & azan...azan plak dh kawen skrg n dh ada anak pun...hilang satu tempat lepak aku...tinggal la aku berdua dgn udin...

aku & udin ni bile org tny kami pasal kawen, aku pndg udin..udin pndg aku..pastu sure gelak besar...sebab kami ni klo suruh org kawen (terutama kwn2 pmpuan yg x kawen2 lagi) mmg bergegar hujah2 kami...n bile selesaikan masalah rumahtangga org mmg no.1 la org kate...tpi bile sampai bab dri sendiri kantoi...

memilih sgt??..pada aku mmg kne memilih sgt...sebab nk hidup bersama bukn sehari dua..tapi sampai ke syurga harap2 nye...

hahahahhahahha..cukup la citer soal hati ni...insyaALLAH bila sampai masanya nanti adalah org yg bakal mengisi...harap2 masa tu aku dh ckup bersedia...spiritual, financials, material, physical & semualah...

moga hari2 yg akan dtg aku dpt terus istiqomah dlm memperbaiki diri...sebelum aku ubah zahir aku, aku nk ubat batin aku...hati ni masih lagi dlm rawatan...still di wad ICU lagi...masih perlukan bantuan penafasan...n byk alat sokongan...

syukran buat sahabat2 di penang..terutama yg dok serumah..farid, azrul, mad n teman bergaduh aku marwan..hihihihihi...luv u all...



No comments:

Post a Comment