Sunday, March 4, 2012

-<-<@

assalamualaikum....

lama x menaip kat blog ni...dh xtau mcm mne nk ungkapkan apa yg aku tgh rasa...

hari ni aku just nk luahkan perasaan aku...hidup aku yg dh musnah...hancur...

jujurnya aku sendiri dh xtau nk wat ape dgn hidup ni...aku lost...smue yg aku rncg x menjadi...aku buntu...

aku dh xde air mata nk nangis...hari ni aku btol2 hidup sbb ALLAH masih nk aku hidup & utk family aku...aku dh xde ape yg aku nk wat utk dri aku sendiri...

seriously aku kecewa tahap maximim...serious...

aku terpaksa ketepikan semua benda....SEMUA sekali...sbb aku GAGAL & terus GAGAL dlm merancang kehidupan aku sendiri...

satu demi satu kawan berjaya ke level seterusnya...ada kerjaya...ada keluarga...ada isteri & anak2...sungguh segalanya nmpk mudah utk mereka...tapi kenapa semua ni terlalu sukar utk aku???...KENAPA???......

sorg lagi kwn baik aku akan kawen 17march ni...hati manusia mane yg x terusik...aku sendiri...aku terasa sgt yg aku sendiri...

tolong la jgn tnya knp aku x kawen lg sdg kwn2 sebaya aku hampir semua dh kawen...kerana soalan ni sungguh membuat hati aku terluka...terlalu bisa rasanya...

ntah la...aku kesal dgn diri aku sendiri...aku ketinggalan dari setiap sudut kehidupan...mungkin aku x cukup berusaha utk kedepan...mungkin aku perlu lupakan terus soal hati & perasaan yg saban kali menyakitkan...fokus pada kerjaya semata mata...mcm tu kot???..

aku dh naik lali kena REJECT...x kira dlm aspek ape pun...tapi sakit nye tetap terasa...cume x lagi aku zahirkan seperti dulu...siapa lagi yg lebih memikirkan tentang masa depan aku selain diri aku sendiri???...klo ada org yg risau aku masih lg mcm ni tetap xde kemajuan, percayala yg aku berjuta juta kali lg lebih risau...

hari ni..utk aku..cukup la sekurang kurang nya aku dapat wat family aku x risau tentang aku...so, aku kena kerja...x kisah la keje ape pun...asalkan aku ada duit aku sendiri...cukup utk mkn minum aku...

soal simpan duit...kawen...kreta...umah...lupakan la semua tu...smue tu sgt2 menyakitkan bila d fikir kn...smue nye DUIT...& aku xde duit...

biar la rasa ni terus terpendam je...just aku hrp satu hari nnt aku boleh tgk dia yg masih aku 'admire' sampai hari ni hdp bahagia dgn insan pilihan hati dia...

sungguh aku xde apa2 yg mampu bahagiakan sape2 pun...termasuk la bahagiakan dri aku sendri sekalipun aku x pnh mampu...

No comments:

Post a Comment